niedziela, 7 kwietnia 2013

Rozdział 6

                            ROZDZIAŁ 6 :)

Kiedy kelnerka przyniosła nam nasze shake na chłopców rzuciło się stado fanek . No normalnie stado pojebanych psycholek jak oni to wszystko wytrzymują .Kiedy fanki sobie poszły , była już godzina 19:45 .Postanowiliśmy się zbierać do domu .Ja usiadłam na miejsce obok kierowcy , a za kierownicą tym razem siedział pasiasty. 
-To może opowiesz nam coś o sobie?- zapytał nagle Niall  z pełną gębą żarcia 
-To może zadawajcie mi pytania a ja będę na nie odpowiadać -powiedziałam 
-Ok -powiedział Louis 
-No to ilu miałaś chłopaków ?- zadał pytanie Harry
-A to nie jest zbyt osobiste pytanie ? -mówiąc to patrzałam na lokersa z przymrużonymi oczyma 
- No weź powiedz - teraz do rozmowy włączył się jeszcze Lou
-No dobra 2 ... następne pytanie 
-Co jest twoim hobby?- zapytał Zayn
-Taniec i śpiew- powiedziałam dumnie 
-A co tańczysz - zapytał Niall 
-Pewnie balet - powiedział lokers 
-A tu cię zaskocze bo tańczę Hip-hop - odpowiedziałam dumnie 
- A jakie muzyki najczęściej słuchasz ? - zapytał Lou
-Hip-hop, Rap , Reggae i czasem Pop wiecie to zależy od humoru 
-A co lubisz robić w wolnym czasie- Zapytał Harry
- Jeździć na desce i BMXie- powiedziałam a ich mina bezcenna 
- No to widzimy , że nie jesteś taka sztywna jak Liam 
-Nie, nie jestem i wyprzedzę wasze pytanie tak lubię imprezy i nie nie boje się łyżek- powiedziałam
-Skąd wiedziałaś , ze chcieliśmy o to zapytać - Zmruży oczy Hazza 
-Ona jest czarownicą- zaczął wrzeszczeć Lou
-Nie ty cymbale nie jestem czarownicą , ale się domyśliłam -powiedziałam 
-A masz chłopaka?- zapytała Lou
-Nie nie mam chłopaka - powiedziałam , ale kiedy Harry otwierał usta bo chciał coś zapytać to go wyprzedziłam - Nie Harry dziewczyny też nie mam i nie miałam 
-Skąd wiedziałaś , że chciałem o to zapytać- zaczął lamentować , ze jestem jakąś czarownicą 
-Ok , a wyglądam na nią - powiedziałam sarkastycznie 
-No nie , ale one umieją się maskować- powiedział
-Nie no Liam trzymaj mnie bo nie wytrzymam - powiedziałam już trochę zdenerwowana 
 -Dam wam złotą radę nie wkurzajcie ani nie zaczynajcie z Emma chyba , że wam żyv=cie nie miłe- powiedzał opanowany jak zawsze Liam 
- Dzięki za rade zapamiętam ją sobie-powiedział Harry
- No i dobrze - mruczałam pod nosem  i zadzwoniłam do zuri (Z-Zuri) (J-Ja)
J:-Hej Zuri co tam u ciebie słychać?
Z:-No hej Emma , same nudy bez ciebie poczekaj zawołam resztę 
J:-Ok
Z:-Ej chodźcie Em dzwoni 
J:-Siema ferajno kiedy będziecie tu mieszkać
Z:-My się dopiero przeprowadzamy  tam w Sierpniu 
J:-Już nie mogę sie doczekać (M-Mike)
M:-Tęsknię za tobą ty nasze słońce 
J:-Ja za tobą też cukiereczku 
M:-U jak słodko 
J:-No ha ha ja za wami wszystkimi tęsknie (N-Nina)
N:-My za tobą bardziej skarbie 
J:-U jak słodziutko jak mi was tu brakuje miśki (Jess-Jessie)
Jess:Mów do nas jak byś rozmawiała z chłopakiem wkręcimy kumpli twojego brata 
J:-Ok misiu nie unoś się tak wiesz jak cię kocham 
M:-Ja też cię kocham (ha ha ha )
J:-No Mike nie mogę sie doczekać jak się zobaczymy 
M:- No ja też 
J:-Ok miśki ja już muszę kończyć bo do domu już dojechaliśmy 
Z:-To pa trzymaj się jak będziesz miała czas to na skype'a wejdź 
J:-Obiecuje , że wejdę 
Z:-No to pa 
J:-Pa
-To ty masz jednak chłopaka - zapytał Lou 
-Może mam , a może nie - powiedziałam uśmiechnięta 
-Ok wysiadać już jesteśmy- powiedział Lou 
Gdy doszliśmy do domu ja poszłam się przebrać założyłam to :
Bluzę zostawiłam rozpiętą i jeszcze tylko się uczesałam i zrobiłam makijaż :
 
 Kiedy zeszłam na dół chłopcy zaproponowali seans filmowy .No co mi tam zgodziłam się 
-Gdzie są dziewczyny ?- zapytałam 
-Pojechały już do domu i kazały przekazać ,że następnym razem jak przyjadą to ci oddadzą ubrania-powiedział Liam
-Ok to co oglądamy -zapytałam
-Może jakiś Horror - zapytał Hazza 
-Horror to ja tu mam z wami no , ale ok niech będzie.Chłopaki włączyli Horror nie był jakiś przerażający po 5 minutach każdy z chłopaków trzymał głowę w poduszce i w nią piszczał
- I wy się nazywacie chłopakami - zaśmiałam się z kpiną 
-Przecież ten film jest straszny-powiedział Niall
-Nie no bardzo straszny , wy to już pewnie gacie zmoczyliście - zaczęłam się z nich śmiać i w tym momencie wpadł mi niezły pomysł do głowy 
- Nie wcale się nie posikaliśmy - powiedział hazza
-Ok mówcie co chcecie ja stąd idę bo się zanudzę na śmierć 
-Ok-powiedzieli .Czas wcielić mój plan w życie. Z racji tego , że oglądali freddy vs jason to postanowiłam się przebrać za freddy 'ego .Jak postanowiłam tak też zrobiłam , po 5 min byłam na dole .Chłopcy jak mnie zobaczyli tak się wystraszyli , ze każdy miał mokre gacie . Ja z prędkością światła poleciałam po aparat i po chwili już miałam ich zdjęcia
-I wy niby sie nie boicie- mówiłam przez śmiech
-Pożałujesz tego - krzyknęli i zaczęli mnie gonić 
**************************************************
CDN



1 komentarz: