sobota, 15 czerwca 2013

Rozdział 20

Rozdział 20 :)

********************Emma **********************

Nie wynurzałam się specjalnie niech ma nauczkę po chwili wiedziałam , że on już nurkuję i panikuję więc postanowiłam udać , że zemdlałam w wodzie .Nagle poczułam jak jakiś ręce mnie unoszą , byłam pewna , ze to Harry . Zostałam położona na piasku .
-BUUU- krzyknęłam 
-Prawie zawału dostałem -powiedział 
-To trzeba było mnie nie brać do tej wody -powiedziałam 
-Myślałem , że coś ci się stało -powiedziałem 
-No to nie myśl tylko następnym razem będziesz miał nauczkę -powiedziałam i wstałam z piasku i poszłam na ręcznik .Wzięłam telefon do ręki i napisałam do Dan.
-Wpadła byś razem z Domi na plażę ?
-Jasne za 30 min będę 
-Ok czekam 
Tak się skończyła nasza jakże twórcza rozmowa.Opalałam się 30 min ,Dan i Domi były punktualne.
-Hej dziewczyny co wy tu robicie ?-zapytał Lou 
-No wiesz tak jakoś wyszło -powiedziała Dan
-Emma chciała żebyśmy przyjechały to jesteśmy -powiedziała Domi i dosiadła się do mnie , a Danielle poszła przywitać się z Li 
-Co ty taka naburmuszona siedzisz ?-zapytała Dan gdy już przywitała się z Liamem 
-No bo pokłóciłam się z Harrym-powiedziałam 
-Co zrobił ?-zapytała Domi 
-Wrzucił mnie do wody ...-i tu powiedziałam im całą historie 
-No to rozumiem , że ciche dni .-powiedziała 
-A żebyś wiedziała ja go nie przeproszę -powiedziałam 
-I masz rację nie masz za co go przepraszać -powiedziała Domi 
-To on powinien ciebie przeprosić -dodała Dan 
-No dziewczyny mam pytanie ?-zapytałam 
-No dawaj -powiedziała Dan 
-Pójdziecie ze mną i z Ally dzisiaj wieczorem do moich przyjaciół bo dzisiaj przyjeżdżają?-zapytałam 
 -Jasne -powiedziały niemal równo to ja tylko zapytam jeszcze Ally i Maxa czy idą z nami -powiedziałam i napisałam do nich oby dwoje się zgodzili .
-No to idziemy wszyscy -powiedziałam 
-A chłopaki też?-zapytała Dan 
-Jak będą chcieli -powiedziałam 
-Chłopaki !!!-krzyknęła Domi 
-Tak- krzyknęli zgodnie 
-Idziecie z nami dzisiaj do moich przyjaciół ?-zapytałam 
-No jak możemy to tak -powiedział Lou , a ja zaczęłam się rozglądać i nie zauważyłam Hazzy 
-Poszedł do domu bo coś musiał załatwić -powiedział Liam 
-Przecież ja nic nie powiedziałam -mówiłam 
-Ale ja to wiem znam cię -powiedział 
-Ok a my kiedy idziemy? -zapytałam
-No my musimy jechać do Dan a ciebie zostawimy pod domem -powiedział Lou kierując się w stronę auta a my za nim .
-Ok no to Emma wysiadaj , a my jedziemy -powiedział Li wypychając mnie z auta 
-No ale..-nie zdążyłam dokończyć bo już ich nie było .Zrezygnowana ruszyłam w strone drzwi i poszłam do mojego pokoju . Wzięłam ten zestaw i poszłam do łazienki :
Gdy chciałam obejrzeć się w lusterku zobaczyłam napis na nim PRZYJDŹ DO MNIE DO POKOJU HARRY !!!.Nie powiem byłam zaskoczona ale poszłam tam to co zobaczyłam było dla mnie wielkim szokiem w całym pokoju były ......
**************************************************************************
CDN 
dzisiaj dodam jeszcze następny rozdział , ale informuje was że zawieszam moje 2 inne blogi , z braku pomysłów , ale do tego wracam i postaram się nadrobić ten tydzień w którym nie pisałam XD

  

czwartek, 6 czerwca 2013

Rozdział 19

Rozdział 19 :)

Gdy rano się obudziłam przygniatała mnie ręka Harrego .Kiedy chciałam się poruszyć Hazza zaczął otwierać oczy . 
-Nie chciałam cię obudzić -powiedziałam do niego 
-Nic się nie stało wszystko ok-powiedział
-Ja wiedziałam , że długo nie wytrzymasz -powiedziałam 
-I celowo chciałaś bym był zazdrosny ?-zapytał 
-Może , ale i tak wiedziałam że długo nie wytrzymasz -powiedziałam 
-No może racja , ale i tak to było długo już miałem ochotę cię pocałować jak flirtowałaś z Zaynem -powiedział 
-Hah ja wiedziałam , że to cię dotknie -powiedziałam , a on  mnie pocałował . Całowaliśmy się z 10 min ąz ktoś wszedł do pokoju tym ktosiem okazał się Lou 
-No wiesz co jak ty możesz , a co będzie z Larrym -powiedział Lou 
-Larry to przeszłość -powiedział , a Lou zaczął rozpaczać .Ja podeszłam do niego i posadziłam go na kanapie w moim pokoju i pocieszałam 
-No i widzisz co zrobiłeś ?-powiedziałam 
-No i ty przeciwko mnie -powiedział 
-Harry no weź z nim pogadaj , a ja idę się ubrać -powiedziałam i poszłam do garderoby wziąć czystą bieliznę i ten zestaw :
Gdy już wyszłam Larry wygłupiali się na kanapie . 
-No widzę , że już mnie zdradzasz -powiedziałam 
-Nie ja ten no -zaczął się jąkać Harry , a ja podeszłam i zamknęłam mu usta pocałunkiem 
-Spokojnie -powiedziałam -Ja idę na dół , a tak w ogóle to po co tu przyszedłeś Lou 
-A no tak chłopaki się pytają czy idziecie z nami na plażę ?-zapytał 
-No to nie trzeba było wcześniej ubrałabym coś innego -powiedziałam i poszłam się z nów przebrać. Wzięłam ten zestaw i te kąpielówki :
Gdy byłam ubrana wzięłam tylko jeszcze torebkę do której wsadziłam portfel ,telefon i słuchawki. Zeszłam do kuchni w celu zjedzenia śniadania ,wzięłam miskę i nasypałam do nich płatków po czym zaczęłam jeść.Po skończonym posiłku poszłam do salonu gdzie siedzieli wszyscy i usiadłam Harremu na kolanach 
-To jak idziemy ?-zapytałam 
-Nie nie idziemy tylko jedziemy -powiedział Liam i wszyscy zaczęli się zbierać.Wyszliśmy z domu zamykając go  na klucz .Weszliśmy do Auta po czym pojechaliśmy na plaże .Gdy byliśmy się na plaży .Ja rozłożyłam się na kocu i z jakieś 15 min się opalałam , później poczułam jak ktoś mnie bierze na ręce , to był Harry .
-Harry proszę puść mnie -krzyczałam 
-Nie ma mowy -powiedział i wrzucił mnie do wody 
************PERSPEKTYWA HARREGO****************************************
Co się z nią dzieje czemu ona nie wynurza się na wierzch ...
********************************************
Jak myślicie co dalej i przepraszam , ze taki krótki :D
 
 

środa, 5 czerwca 2013

Przepraszam

Niestety :(

Niestety dzisiaj nie dodam rozdziału ponieważ nie mam pomysłu obiecuję ,że jutro dodam może nawet 2 :D



wtorek, 4 czerwca 2013

Podziękowanie :D

Podziękowanie :D

Jest już ponad 1000 wyświetleń dziękuję wam za to , że wchodzicie i proszę o komentarze bo one mnie motywują do dalszego pisania .Dziękuję tym co czytają i komentują XD :P

poniedziałek, 3 czerwca 2013

Rozdział 18

Rozdział 18 

-No wiesz wypraszam to sobie -powiedział i chciał do mnie wstać , ale naglę się o coś potknął i wylądował na podłodze 
-No , a nie mówiłam -powiedziałam , a wszyscy zaczęli się z niego śmiać 
-No no możemy się zgodzić z tym oby dwoje jesteście niezdarami -powiedział  Harry 
-No i proszę tak myślisz to nie będzie buziaka -powiedziałam naburmuszona 
-No kochanie przepraszam -powiedział 
-Przepraszam nie wystarczy i tak nie dostaniesz buziaka -powiedziałam 
-No koochhhaaaanieee- przeciągał słodka 
-Awww -wydobyło się z ust Dan -Jak słodko -powiedziała 
-Z buziaka nici to na mnie nie działa -powiedziałam  
-To zobaczymy kto będzie chciał pierwszy -powiedział 
-No zobaczymy -powiedziałam i poczłapałam się do kanapy po czym wcisnęłam się po między narcyza , a blondaska  (ksywki XD )  .
-To co oglądamy ?-zapytałam 
-No nie wiem jakieś propozycję ?-zapytał Lou 
-Ja mam może "LOL 2012"?-zapytałam
-Ok ja tego nie oglądałem -powiedział Lou 
-To dużo ominąłeś -powiedziałam -To świetny film -dodałam 
-Ok to włączamy -powiedziałam 
-Ten film jest boski -powiedziała Dan , a Domi przytaknęła
-No , a nie mówiłam , a ten Kayle taki przystojny , że ach -powiedziałam , a Harry myślał co powiedzieć -Aż ma się go ochotę całować -powiedziałam i się wyszczerzyłam 
-No takie ciacho -powiedziała Dan 
-Nie zaprzeczam -powiedziała Domi 
-A dziewczyny to lepsze same ładne -powiedział Harry , a ja to olałam 
-Masz rację -powiedział Liam ha ha ktoś tu jest zazdrosny pomyślałam 
-Ok , zamknijcie się bo chcę oglądać -powiedział narcyz i zabrał mi okulary nie no musiałam mu zrobić zdjęcie , a wyglądał tak :
-No jak słodko -powiedziałam mu na ucho pokazując mu zdjęcie
-Ej no wiesz co za to należy się buziak w policzek -wyszeptał tak żebym tylko ja usłyszała , a co mi tam pomyślałam i tak Harry ma foha .Pocałowałam go w policzek , a Hazza spojrzał na nas spod byka.Ha ha 1:0 Harry .Jestem pewna , że on pierwszy nie wytrzyma . Film się skończył , a ja otrzymałam sms od Dan
D:Dobra jesteś zobacz jak na was patrzy :D
J:Wiem jestem pewna , że on długo nie wytrzyma :) Ha ha 
D:Wiesz jak słodko razem wyglądacie ?
J:Że ja i kto ?
D:I Hazza , ale z Zaynem też wyglądacie fajnie -po przeczytaniu tej wiadomości zakrztusiłam się śliną , a Danielle razem z Domi zaczęły się ze mnie śmiać 
-Z czego tak się śmiejecie ?-zapytał Lou 
-A tak jakoś -powiedziałam 
J: No ty chyba na głowę upadłaś narcyz to przyjaciel 
D:No może upadłam jak byłam mała , ale tego nie pamiętam , a i tak wiem , że Zayn to przyjaciel , ale chciałam zobaczyć twoją reakcję -i tu zaczęłam chichotać pod nosem 
-Dziewczyny chciałybyście poznać Ally i Maxa -zapytałam 
-No jasne -powiedziała Domi 
-Spoko i tak nie ma co robić -powiedziała Dan
-To ja idę się przebrać -powiedziałam 
-A co dla Maxa się tak stroisz ?-zapytała Domi poruszając śmiesznie brwiami 
-Nie to tylko przyjaciel , ale bardzo przystojny -powiedziałam i poczłapałam na górę rana po przemyciu bolała mnie odrobinę mniej ,ale na tyle dobrze , że mogłam sama chodzić .Weszłam do garderoby i wzięłam ten zestaw :
  Po czym poszłam do łazienki przebrałam się i poprawiłam makijaż .Zeszłam na dół , a im opadły szczęki , a zwłaszcza Harremu 
-Tak się do niego wybierasz?-zapytał 
-Tak , a coś jest nie tak ?-zapytałam
-Nie -powiedział 
-No to dziewczynki idziemy ?-zapytałam
-Jasne -powiedziały i już były przy drzwiach 
-To my idziemy chłopaki -powiedziałam i wyszłyśmy z domu 
-Czemu się tak wystroiłaś ?-zapytała Domi 
-Żeby zrobić na złość Harremu -powiedziała za mnie Dan 
-Tak bardzo to widać -zapytałam 
-No i wiesz co zadziałało to na niego -powiedziała Dan
-Był na maksa zazdrosny -powiedziała Domi 
-Na serio , a jednak opłaca się mieć ładnych przyjaciół -powiedziałam i poszłyśmy do domu Ally 
-Hej Heyly jest Ally ?-zapytałam 
-Jasne ze jest zalaz psyjdzie jus ją wołam -powiedziała słodziutko , wpuściła  nas do domu i pobiegła po Ally 
-Ally kolezanki do ciebie -powiedziała mała 
-Już idę -krzyknęła Al
-Hej -powiedziała 
-A więc cześć no i to jest Ally , a to są Danielle i Domi -powiedziałam pokazując na nie , a one się przywitały . 
-No więc Ally zbieraj się idziemy do Maxa -powiedziałam 
-Ja za bardzo nie mogę -powiedziała Ally 
-Czemu ?-zapytała Dan 
-Bo muszę się opiekować Hayly -powiedziała 
-A no to jest sposób -powiedziałam -zawołaj ją na chwile -dodałam 
-Hayly !!! -Krzyknęła Ally , a mała zaraz była przy nas 
-Lubisz może zespół One Direction -zapytałam 
-No jasne ja ich kocham -powiedziała Hayly 
-A chciała byś może ich  osobiście poznać ?-zapytała Dan już chyba się skapła o co chodzi 
-No penie ze bym chciała -powiedziała młoda 
-A więc ubieraj się i idziemy -powiedziałam , a za 5 min mała już była gotowa , gdy przyszła wzięłam ją na ręce i poszłyśmy w kierunku mojego i chłopaków domu .Jak weszliśmy krzyknęłam 
-Chłopcy -a wszyscy się zjawili 
-To jest Hayly wasza wielka fanka mogę zostawić ją z wami na trochę ?-zapytałam
-No jasne , ze możesz -powiedział Lou 
-Tobie to nie powierzę w ręce dziecka -powiedziałam -Liam przypilnujesz jej? -zapytałam brata 
-Jasne , że tak -powiedział 
-Ok to my idziemy do Maxa -powiedziałam i razem z dziewczynami opuściłyśmy dom kierując się w stronę domu Maxa 
-No hej Max wiem , że nic nie robisz bądź też pierdzisz w fotel więc się zbieraj i idziemy do pizzeri -powiedziałam 
-No ok ,a kto ?-zapytał 
-Dowiesz się jak wyjdziesz -powiedziałam , bo kontaktowałam się  z nim przez domofon przy bramie 
-No już idę -powiedział , a po 2 min był już koło nas
-No więc to jest Max , a To Danielle i Domi -powiedziałam -A teraz ruszcie się bo nie jadłam śniadania i jestem głodna -powiedziałam kierując się w stronę pizzeri , a oni za mną .Przez całą drogę gadaliśmy o błahych rzeczach .Aż nagle dostałam sms 
D:Czy oni coś ze sobą , bo jak na siebie patrzą to ona się rumieni i spuszcza głowę 
J:Owszem są zakochani w sobie z wzajemnością .Tylko oni tego nie widzą
D:Aha fajnie 
Napisała i w tym momencie byliśmy już w pizzeri .Cały czas spędziliśmy na śmianiu się i rozmawianiu .Po zjedzeniu pizzy poszliśmy się przejść. Od czasu wyjścia z domu minęły 2 godziny 
-Wiecie co my już będziemy się zbierać -powiedziałam i pociągnęłam za sobą dziewczyny zostawiając zakochaną parę samą .Gdy weszłyśmy  do domu zobaczyłyśmy padniętych chłopaków na kanapie i małą dalej pełną energii do zabawy . Napisałam do Ally 
J:Nie zostawiłaś czasem u mnie dziecka .
Nie doczekałam się odpowiedzi tylko po 3 min usłyszałam dzwonek do drzwi ,a po chwili ujrzałam w nich zdyszną Ally 
-Hayly idziemy -powiedziała 
-Juz ide -powiedziała malutka -Do zobacenia chłopaki -powiedziała i już jej nie było . Z racji tego , że była już 20 ,  a ja byłam zmęczona to poszłam do swojego pokoju wzięłam piżamę :
 
 Poszłam pod prysznic i już po 10 min wyszłam . Na moim łóżku leżał Harry .Kiedy mnie zobaczył wstał i namiętnie mnie pocałował . Położyliśmy się na łóżku i po 5 min zasnęłam w jego ramionach 
***********************************************************************
Wiem popsułam końcówkę ,ale nie miałam pomysłu . 
Dedykacja dla Madeleine :D

Polecam !!!!!!!!!!!!!!

Polecam wam tego bloga !!!!!!!!!!!!!!!!!

Czytam go od samego początku i jestem pewna , że się wam spodoba więc polecam wam tego bloga :

 http://czasy-sie-zmieniaja.blogspot.com/

niedziela, 2 czerwca 2013

Rozdział 17

Rozdział 17 :)

Rano obudziłam  się , a raczej zostałam obudzona przez jakiegoś ktosia , który strasznie się rozpychał . Kiedy otworzyłam oczy byłam w swoim pokoju , obok mnie leżał Harry w samych bokserkach . Nie chcąc go obudzić starałam się wstać jak najciszej , ale się nie udało .Gdy tylko wystawiłam jedną nogę za kołdrę Harry przyciągnął mnie do siebie , po czym nachalnie wpił się w moje usta .
-Co ja robię w moim pokoju i co ty tu robisz ?-zapytałam patrząc pod kołdrę -I czemu ja jestem w piżamie , a ty w samych bokserkach ?-zapytałam z przerażeniem 
-Przyniosłem cię do twojego pokoju -powiedział 
-Ok , a co ty tu robisz ?-zapytałam 
-No ja musiałam się tu położyć bo Domi śpi u mnie w pokoju -powiedział 
-No ok a czemu ja jestem w piżamie , a ty w samych bokserkach ?-zapytałam
-Bo ja cię przebrałem , no i z siebie ściągnąłem ubrania -powiedział 
-Aha ok już rozumiem -powiedziałam i poszłam do garderoby najpierw biorąc bieliznę , a później ten zestaw : 
-Czemu się tak ubrałaś ?-zapytał gdy już wyszłam z łazienki 
-Bo idę pobiegać -powiedział 
-No to poczekaj chwilę ja idę do siebie przebrać -powiedział 
-Po co ?-zapytałam 
-Bo idę z tobą -powiedziałam 
-No ok -powiedziałam i położyłam się na łóżku , a on poszedł po 5 min był już gotowy 
-Ok to idziemy , po drodze wstąpimy jeszcze do sklepu -powiedziałam 
-Ok -odpowiedział .Biegaliśmy z 30 min i zachciało mi się pić więc pobiegliśmy do sklepu po butelkę wody .Po kupieniu wody pobiegliśmy do parku 
-No to opowiedz coś więcej o sobie -poprosiłam biegnąc tyłem 
-No to trochę już wiesz może zadawaj pytania -powiedział 
-Ok co lubisz robić ?-zapytałam 
-No to ja lubię gotować , śpiewać i bawić się z kotami normalnie uwielbiam koty -powiedział -Emma uważaj -krzyknął , a ja się odwróciłam i od razu tego pożałowałam ,bo potknęłam się o wystający korzeń .Zdarłam sobie całą nogę , rękę i trochę brzucha 
-Emma coś ci się stało ?-zapytał klęczący obok mnie Hazza 
-Nie no nic oprócz tego ,że boli mnie pół ciała -powiedziałam -Pomożesz mi wstać ?
-No ty chyba oszalałaś ja ci nie pozwolę iść -powiedział 
-To jak ja mam się dostać do domu -powiedziałam 
-Zaniosę cię -powiedział , a ja już nie zdążyłam nic powiedzieć bo już mnie niósł .Oplotłam nogi wokół jego pasa i tak niósł mnie do domu , ja co chwilę jęczałam z bólu.
-Kochanie jeszcze tylko 5 min drogi -powiedział Hazza 
-Może ja już pójdę sama -zaproponowałam 
-Nie ma mowy -powiedział i wpił się w moje usta -Damy radę -powiedział a ja wtuliłam się w jego szyję 
-Jesteśmy -wydarł się Harry wchodząc do domu 
-Co się tak drzesz -w przedpokoju pojawił się Liam -Co jej się stało ? Co ty jej  zrobiłeś -powiedział patrząc na Harrego 
-Spokojnie Li on mi nic nie zrobił byliśmy pobiegać i się wywróciłam -powiedziałam , a loczuś zaniósł mnie do kuchni położył na blacie i wyjął z apteczki wodę utlenioną i plaster przemył mi wszystkie rany po czym poprzyklejał plasterki z kotkami .
-Harry pomożesz mi dojść do pokoju -poprosiłam 
-Jasne -powiedział i zaniósł mnie na górę .Postawił w pokoju 
-Wybierzesz mi jakieś ciuchy ?-zapytałam 
-Jasne , że tak -powiedział ucieszony i poszedł do garderoby 
-Harry , ale ubrania też nie tylko bieliznę -powiedziałam , a z jego ust wydobył się jęk niezadowolenia -Jesteś niemożliwy -dodałam 
-I za to mnie kochasz -powiedział szczerząc się jak szczerbaty do sera .
-Tak to wybrałeś coś ?-zapytałam 
-Już mam -powiedział rzucając we mnie tymi ubraniami :
 Wzięłam ubrania i czołgałam się w stronę łazienki .
-A może ci pomóc ? -zapytał Hazza 
-Możesz mnie tam zanieść -powiedziałam -Tylko zanieść -dodałam gdy Harry wziął mnie na ręce .Weszliśmy do łazienki , a on mnie postawił na kafelkach i oparł się o ścianę .
-Harry wyjdź chcę wziąć prysznic -powiedziałam 
-Nie krępuj się -powiedział 
-No chyba śnisz poszedł mi stąd raz -powiedziałam wskazując na drzwi zrezygnowany wyszedł .Ja na początku zamknęłam drzwi na klucz dla bezpieczeństwa .Wzięłam szybki prysznic i ubrałam bieliznę po czym zawołałam  Hazze . 
-Pomożesz mi się ubrać -zapytałam 
-Jeszcze się pytasz -powiedział i zaczął  od założenia mi spodni później koszulkę i bluzę .Jak zakładałam sobie buty Harry uszczypnął mnie w tyłek .
-O nie mój drogi co za dużo to nie zdrowo -powiedziałam klepiąc go w tyłek .
-Ja idę wziąć prysznic , chciałabyś coś jeszcze ode mnie -powiedział 
-Pomógłbyś mi zejść do nich na dół ?-zapytałam 
-Jasne -powiedział i wziął mnie na ręce po czym zaniósł do salonu i położył na kanapie gdzie reszta 
-Hej wam -powiedziałam 
-Hej sieroto -powiedzieli 
-No wiecie co ?-powiedziałam -Nie moja wina mam to po bracie -powiedziałam i uśmiechnęłam się do Liama 
****************************************************************************
CDN przepraszam , że taki krótki jutro ciąg dalszy jutro :) 
Dedykacja dla Madeleine , może masz jakiś pomysł na zwrot akcji jak tak to pisz :) 

Wena twórcza

Rysowanie to sposoby na życie :) 


One Direction 

 ****************************************************************************
Dzisiaj został prze zemnie narysowany jak się podoba :)

Rozdział 16

Rozdział 16 :)

Po zjedzonym obiedzie wróciliśmy do pokoju 
-Dobra Harry dosyć tych czułości -powiedziałam i wstałam z łóżka 
-No wiesz co jak ty tak możesz -powiedział
-Co ja takiego zrobiłam Harry leżymy tu już od godziny -powiedziałam 
-No i co z tego -powiedział
-Harry muszę zadzwonić -powiedziałam 
-No dobra to dzwoń-powiedział 
-No Hazzuś mógł byś wyjść-powiedziałam 
-No wiesz masz jakieś tajemnice przed swoim chłopakiem -powiedział 
-Nie no Harry , ale jak chcesz słuchać jak cię obgadujemy to zostań -powiedziałam 
-To ja może pójdę do chłopaków -powiedział i dał mi buziaka po czym wyszedł , a ja wzięłam laptopa i weszłam na skeypa .Dostępna była Zurii więc zadzwoniłąm
-Hej -krzyknęła radośnie 
-Hej gdzie reszta ?-zapytałam 
-A co ja ci już nie wystarczam -powiedziała
-No wiesz co ty moja kochana -powiedziałam
-Za jakieś 5 min zrobią mi wiazd na chatę -powiedziała
-No to cali oni -powiedziałam 
-A co ty jakoś tak dziwnie szczęśliwa -zapytała Zurii 
-A nic tylko kojarzysz Harrego ?-zapytałam 
-No jasne to ten słodki loczek coś z nim nie tak ?-zapytała
-Nie jest już singlem -powiedziałam 
-A co to za szczęściara ?-dopytywała ona to zawsze była ciekawska zupełnie jak ja 
-No ten wiesz JA -ostatnie wykrzyczałam i obie zaczęłyśmy piszczeć 
-Coś się stało kochanie -w pokoju znalazł się Harry 
-Nie wszystko Ok tak tylko rozmawiam sobie z przyjaciółką -powiedziałam 
-Aha to papa -powiedział i wyszedł 
-Uuuu jaki słodki jak się martwi -powiedziała 
-No , a jak całuje - powiedziałam 
-No nie wątpię -powiedziałam i w tym momencie reszta watahy wbiegła jak do stodoły do pokoju Zurii 
-A co gdybym była nago -powiedziała 
-Jakoś byśmy to przeżyli nie gorsze rzeczy widziałem -powiedział Mike 
-Nie pogrążaj się -powiedziałam
-O hej Em -krzyknęli zgodnie to mnie przeraża 
-Cześć -powiedziałam 
-A wiecie co Emma ma chłopaka -powiedziała Zurii 
-No wiesz co musiałaś się wygadać ?-zapytałam 
-No nie wytrzymałabym dłużej -powiedziała 
-A kto to taki ?-zapytała Jessie 
-Harry -powiedziałam 
-No co ty ten wy żelowany laluś -powiedział Mike 
-No dzięki dopiero się dowiedziałeś i już go wyzywasz -powiedziałam i udałam fochniętą 
-Kiedy będziecie? -zapytałam
-Już za 2 dni -powiedziała Nina i zaczęła się cieszyć 
-No ok ja muszę kończyć dziewczyny i wy żelowany lalusiu -powiedziałam 
-No weź nie gniewaj się -powiedział 
-Dostaniesz za swoje jak się zobaczymy - powiedziałam 
-Ta już się boję -powiedział 
-Pa -powiedziałam i sie rozłączyłam .Zeszłam na dół do Salonu , a tam był Liam , Hazza i Zayn 
-Gdzie reszta ?-zapytałam podchodząc do loczka i siadając mu na kolanach 
-Poszli do sklepu -powiedział Hazza składając na moich ustach namiętny pocałunek 
-No wiecie co nie przy ludziach -powiedział Zayn 
-Narcyz nie marudź tylko znajdź sobie dziewczynę -powiedziałam 
-Nie ma takich dziewczyn jakie na mnie zasługują -powiedział 
-A nie  mówiłam zapatrzony w siebie narcyz -powiedziałam
-Dobra spokojnie kochanie -powiedział Hazza 
-Już , już -powiedziałam całując go 
-No ja nie wytrzymam idę do siebie -powiedział Zayn i poszedł 
-Ej Liam kiedy przyjdzie Dan ? -zapytałam 
-Dzisiaj z Domi -powiedział 
-Na pewno ? -zapytałam 
-Na pewno -potwierdził 
-To za ile będą -powiedział 
-Za godzinę -powiedział 
-To ja idę się przebrać -powiedziałam 
-Przecież ładnie wyglądasz -powiedział Hazza 
-Dla ciebie to bym mogła w ogóle nic na sobie nie mieć -powiedziałam mu na ucho a  w jego oczach pojawiły się iskierki 
-Nawet o tym nie myśl -powiedziałam mu na ucho i poszłam do mojego pokoju . Weszłam do garderoby i wzięłam te ciuchy :
Poszłam do łazienki i wzięłam szybki prysznic , po czym się zorientowałam , że nie wzięłam ze sobą bielizny .Więc owinęłam się szczelnie ręcznikiem i wyszłam z łazienki .W moim pokoju na łóżku siedział Harry i na mój widok zaczął się ślinić . 
-Proszę cię odwróć się -powiedziałam do niego 
-A co ja z tego będę miał -powiedział ja podeszłam do niego i cmoknęłam go w usta , a on przyciągnął mnie do siebie i zachłannie wpił się w moje usta , a ja mocno trzymałam ręcznik no i oczywiście odwzajemniłam pocałunki 
-Dobra Harry ja idę się ubrać -powiedziałam , po czym wzięłam bieliznę i poszłam do łazienki zamykając ją na klucz. Ubrałam bieliznę i wcześniej przygotowane ubrania zrobiłam lekki makijaż , a  włosy spięłam w kucyka . Wyszłam z łazienki i na łóżku dalej leżał Harry 
-Hej kochanie ślicznie wyglądasz , ale wolałem cię w tamtym ciuszku -powiedział 
-Harry miałam na sobie tylko ręcznik -powiedziałam 
-Bez niego by było jeszcze lepiej -powiedział 
-Ty zboczuchu  -powiedziałam  
-I tak wiem , że mnie kochasz -powiedział ,a ja sobie wymyśliłam plan .Wstałam z łóżka i pociągnęłam Hazze za bluzkę on szybko wstał , a ja przyparłam go do ściany i zaczęła się moja zabawa . Uwodzicielsko się do niego uśmiechałam i przybliżyłam twarz do jego po czym przygryzałam jego dolną wargę .A on stał nakręcony , a ja musnęłam tylko jego usta i zaczęłam się kierować w stronę drzwi
-Ja wiem zobacz jak na ciebie działam -powiedziałam 
-No wiesz co -powiedział -Nie ładnie tak podniecać chłopaków -powiedział 
-Oj Hazuś , hazuś jak dziecko -powiedziałam po czym weszłam do salonu , w którym siedziała już Dan i Domi 
-Hej dziewczynki -powiedziałam po czym podbiegłam do nich  i mocno uściskałam -To może choć my do mnie do pokoju -powiedziałam , a z ust Harrego wydobył się jęk nie zadowolenia .
Cmoknęłam go przelotnie w usta i poszłam razem z dziewczynami do mnie .
-Emma co to było ?-zapytałam Domi 
-Całus -powiedziałam 
-A dlaczego całowałaś Harrego ?-zapytała 
-A dla czego ty całujesz Liama ?-zapytałam 
-Bo to mój chłopak -powiedziała 
-No to masz odpowiedź -powiedziałam 
-Że ty i Harry -powiedziała Dan 
-No -powiedziałam 
-A od kiedy ?- zapytała Domi
-Od dzisiaj rana -powiedziałam 
-Aha -powiedziała i w tym momencie usłyszałyśmy śmiechy i skrzypienie podłogi 
-Oni znowu podsłuchują -wyszeptała Dan
-Tak , a więc co sądzicie o Lou ?-zapytałam specjalnie podniesionym tonem 
-Ja sądzę , że jest taki męski każda by go chciała -powiedziała Domi 
-Ja też tak myślę -powiedziała Dan 
-No , ale wiesz ten jego boski tyłeczek -powiedziałam 
-To nic w porównaniu do tyłeczka Liama -powiedziała Dan 
-Wiesz ja sobie odpuszczę komentowanie zadka mojego brata 
-A ja sądze , ze ma całkiem niezłą pupcie -powiedziała Domi 
-A jego  klata uuuu- zaczęła wzdychać Dan 
-Nie no co ty Zayn ma lepszą -powiedziała Domi 
-Ha ha chyba nie widziałyście klaty Harrego i w ogóle Hazza jest taki słodki ten jego boski tyłeczek -powiedziałam
-Śliczna buźka -powiedziła Domi 
-O te loczki -dodała Dan 
-Ej ale nie widzicie tego , że najsłodszy jest Niall - powiedziałam 
-No on jest po prostu do schrupania -powiedziała Domi 
-No nie ma co się kłócić -powiedziała Dan i w tym momencie usłyszeliśmy szepty za drzwiami 
-A nie mówiłem , że jestem słodki -powiedział Niall 
-No , a mój tyłeczek jest najlepszy -powiedział Lou 
-A moja klata mówiłem , ze to cudo -powiedział Narcyz 
-Ej o mnie mówiły , że cały jestem doskonały -powiedział dumnie Hazza 
-Zamknijcie mordy matoły na pewno nas usłyszą -powiedział Liam , a ja podeszłam na palcach do drzwi i je otworzyłam , a pod nogi spadła mi cała piątka .
-Mama was nie nauczyła , ze się nie podsłuchuję -powiedziałam 
-No wiesz my ten -zaczął się każdy z nich jąkać 
-Nie nie wiemy oświećcie nas -powiedziała Dan 
-Naprawdę sądzisz mam boską klatę i tyłeczek -powiedział Hazza i śmiesznie ruszając brwiami podchodził do mnie 
-Nawet jeśli to ja to myślę więc cię to nie powinno obchodzić -powiedziałam 
-A mnie to obchodzi i ty też dobrze wyglądasz w samym ręczniku -powiedział , a ja spaliłam buraka 
-CO? CO TY WIDZIAŁEŚ ?!?!-zaczął się drzeć Li 
-Ja nic -powiedział Hazza 
-No i pierwszy i ostatni raz -wy szeptałam mu do ucha .
-No chyba nie -powiedział na głos Harry 
-A to się jeszcze zdziwisz -powiedziałam -A teraz możemy zejść na dół oglądać jakiś film -powiedziałam i razem z dziewczynami zaczęłam kierować się w stronę salonu 
-A tak na prawdę co widział Hazza -zapytała mnie na ucho Dan 
-Po prostu zapomniałam bielizny i w ręczniku weszłam do pokoju , a on siedział na moim łóżku -odpowiedziałam również do niej na ucho 
-Aha to musiał się ślinić -powiedziała
-A żebyś wiedziała -powiedziałam i usiadłam Hazzie na kolanach 
-A z tym ręcznikiem mówiłaś na poważnie -powiedział 
-Tak poważnie -powiedziałam po czym pocałowałam go w usta i wtuliłam się w jego tors . Lou włączył "Step Up 4 " i zaczęliśmy oglądać. Ja jakoś w połowie filmu usnęłam .
*******************************************************************
Proszę bardzo już 16 rozdział z dedykacją dla   Madeleine :) 
Dzisiaj może dodam jeszcze jeden .
 
 
 
 

 

sobota, 1 czerwca 2013

Rozdział 15

Rozdział 15

Rano obudziłam się o dziwo w moim łóżku , a obok mnie leżała Ally . Jak dobrze pamiętam to usnęłyśmy na kanapie .Wstałam i poszłam do garderoby po ciuchy :
 Wzięłam prysznic po czym się ubrałam i wyszłam z łazienki .Poszłam do garderoby wybrać ubrania dla Ally i wybrałam to :
Po czym zeszłam na dół w celu zrobienia śniadania . W kuchni nie było nikogo oprócz jednej osoby , której wolałabym nie widzieć 
-Hej -powiedział , a ja nie zamierzałam mu odpowiedzieć -No Emma przepraszam ale ja....-zaczął 
-Ale ty co ?-powiedziałam
-No wiesz ja -jąkał się 
-Nie Harry nie wiem o co ci chodzi -powiedziałam-może oto , że jesteś gwiazdą i możesz wszystko -dodałam 
-Nie ja tak nie myślę ja przepraszam -powiedział 
-No niech ci będzie , ale to ma się nie powtórzyć -powiedziałam -Bez mojej zgody -dodałam -pod nosem
-Mówiłaś coś ?-zapytał zaciekawiony 
-Nie... wydaje ci się -powiedziałam i zaczęłam  smażyć naleśniki dla mnie i dla Ally 
-Co tu tak ładnie pachnie -powiedział wchodząc do kuchni Niall
-Śniadanie dla mnie i dla Ally -powiedziałam
-A ja ?-zapytał z nadzieją i zrobił oczka kotka ze shreka 
-Dobra dostaniesz trochę , ale nie rób już tych oczek - powiedziałam i dałam mu 5 naleśników po czym zrobiłam 2 herbaty i poszłam do mnie do pokoju .Na łóżku siedziała już w wcześniej przygotowany zestaw Ally .
-No bo ja ten wiesz założyłam -zaczęła się jąkać 
-Ja to przygotowałam dla ciebie , a tu mam śniadanie -powiedziałam po czym razem z Ally zaczęłyśmy jeść .Po skończonym śniadaniu zeszłam do kuchni zanieść naczynia , a Ally postanowiła iść już do domu .Ja poszłam do salonu i rozwaliłam się na kanapie po czym włączyłam program na , którym leciały jakieś piosenki .W sumie w telewizji nie było nic ciekawego więc postanowiłam iść do mojego pokoju .Zorientowałam się , że od kąt tu jestem to zaniedbałam mój pamiętnik .Więc postanowiłam , że dzisiaj coś napiszę . 

Drogi pamiętniku .

Chyba się zakochałam .Ale on zachowuje się jakby mógł robić co mu się tylko zachce .Nie powiem całuje świetnie .Tak całowałam się z nim , ale to była chwila słabości u mnie w pokoju ja sama tego chciałam .Ale gdy pocałował mnie na schodach i jeszcze był taki bezczelny to myślałam , ze go zabiję . Tylko co to za masakra ,zakochałam się w przyjacielu mojego brata . To jest silniejsze ode mnie . Ta jego słodka buźka , śliczny uśmiech ,piękne oczy i cudowne loczki .Jak go widzę mam ochotę go pocałować , aż trudno jest mi się opanować . No i dzisiaj mnie przeprosił . Na dzisiaj to już koniec .
Napisałam po czym zamknęłam pamiętnik i schowałam go pod poduszkę .Zeszłam na dół gdzie siedział sam Harry 
-Gdzie reszta  ?-zapytałam 
-A to ja ci już nie wystarczam ?-zapytał
-Weź mnie nie denerwuj tylko powiedz gdzie oni są -powiedziałam lekko zirytowana 
-Poszli na zakupy -powiedział
-Przecież rano była pełna lodówka -powiedziałam i rozwaliłam się na kanapie
-No właśnie rano , jak poszłaś to Niall zjadł sobie śniadanie -powiedziałam 
-Opierdolił całą lodówkę żarcia na śniadanie -powiedziałam zszokowana 
-No właśnie i powiedział , że jest jeszcze głodny -powiedział-Emma musimy pogadać 
-No to choć tutaj i mów -powiedziałam klepiąc miejsce obok mnie 
-Bo ja się zakochałem -powiedział , a mnie coś ukuło w sercu 
-Uuu , a kto to taki ?-zapytałam 
-Miła inteligentna brunetka ,która nosi okulary i siedzi właśnie koło mnie -powiedział i wpił się w moje usta -Emma kocham cię naprawdę -powiedział 
-I zrozumiem  jeżeli nic do mnie nie czujesz -zaczął mówić i jakoś nie mógł zamknąć jadaczki więc ją mu zatkałam pocałunkiem 
-Harry spokojnie bo zaraz dostaniesz palpitacji serca -powiedziałam 
-To ty tak na mnie działasz Emma podobasz mi się-powiedział -Kocham Cię 
-Ja ciebie też -powiedziałam i złączyłam nasze usta w pocałunku i w tym momencie nie liczyło się nic więcej , tylko ja i on i śmiechy chłopaków .ŚMIECH CHŁOPAKÓW ?!?!?!?!. Odskoczyłam jak poparzona od Harrego . 
-Tak więc to jest moja dziewczyna -powiedział Harry 
-Przecież wiemy macie udawać przez miesiąc -powiedział Zayn
-Ale to jest naprawdę moja dziewczyna -powiedział Harry i w tym momencie zaczęły się gratulację 
-No dobra to co na obiad -zapytał Niall 
-Ja cię nie ogarniam chłopaku -powiedziałam 
-Przyzwyczaisz się -powiedział Harry obejmując mnie od tyłu i kładąc swój podbródek na moje ramię 
-Ja zrobię obiad -powiedział Li -Emma choć pomożesz mi -dodał 
-Ok -powiedziałam i poszłam za nim do kuchni 
-Naprawdę coś do niego czujesz ?-zapytał
-Tak -powiedziałam
-Dobrze tylko uważaj na niego on jest wielkim flirciarzem -powiedział mój brat 
-Spokojnie jestem pewna ,że się zmieni -powiedziałam -Jeżeli nie to nie będzie miało to przyszłości -powiedziałam ze smutkiem w glosie 
-Nie martw się będzie dobrze -powiedział Liam i zaczął kroić ziemniaki .Nie chcąc pozostać w tyle zabrałam się za robienie surówki .Po skończeniu surówki Liam powiedział , żebym poszła się przebrać i poszła do chłopaków .Bo byłam cała brudna , a w sumie to wszędzie na sobie miałam sałatę . Poszłam do siebie do pokoju , po czym weszłam do garderoby i wzięłam ten zestaw :
Weszłam do łazienki i wzięłam szybki prysznic po czym ubrałam się i weszłam do pokoju na moim łóżku leżał Harry , a w rękach trzymał mój pamiętnik .
-Co ty robisz ?!?!-zapytałam 
-No czytam -powiedział , a ja już leżałam na nim i zabrałam mu mój pamiętnik po czym schowałam do szuflady na kluczyk i ją zamknęłam
-Czemu to czytałeś nie wiesz , ze cudzych rzeczy się nie czyta -powiedziałam 
-Wiem , ale jakoś nie mogłem się powstrzymać -powiedział nie powiedziałam nic tylko się fohnełam 
-Naprawdę myślałaś że mam śliczną buźkę -powiedział
-Styles nie pogrążaj się -powiedziałam on nic nie powiedział tylko obrócił mnie żebym była twarzą twarz z nim i zachłannie pocałował , a ja to odwzajemniłam . 
*******************************************************************
Przepraszam , że taki krótki jutro dodam za to 2 :) 

Wiadomości o mnie

Coś o mnie :)

1.Mam na imię Patrycja (choć nienawidzę tego imienia )

2.Mam 13 lat

3.Nie znoszę  bromanców (są to dla mnie chore wymysły  )

4.Lubie imaginy 

5.Muzykę 1D słucham od kiedy pierwszy raz usłyszałam WMYB , ale taką fanką to od końca roku 2012  .

6.Denerwują mnie hejty na temat związków chłopaków .Prawdziwa fanka powinna się cieszyć .

7.Kocham czytać blogi 

8.Lubię słuchać 1D,JB(ale czasem ), głównie muzykę pop dużo muzyki  , ale kocham też muzykę Kamila Bednarka i Nickelback  (ale tylko how you remind me )No i chyba to wszystko

9.Głównie moim Hobby jest słuchanie muzyki 

10.Moim marzeniem jest być na koncercie 1D (Żeby oni przylecieli do Polski ) i nauczyć się grać na gitarze  

**************************************************

To chyba już wszystko  o mnie jak ktoś ma jakieś pytania to piszcie w komentarzach , a ja wam na nie odpowiem :) I dzisiaj dodam nowy rozdział XD